Danilo at slutte Manchester City
نوشته شده توسط : borrndmtroje

Engelske Premier League giganter Billige Fodboldtrøjer Manchester City officielle hjemmeside annonceret, Danilo til at deltage, De to parter underskrev fem år, Danilo kontrakt udløber i sommeren 2022, Zidane er også blevet bestemt Danilo forlod Real Madrid. Tidligere den nærmeste Danilo underskrivelsen af Chelsea, Conti ønsker også ham til at komme, Men Manchester City gennemført cut Hu.

Efter Manchester City ud af den aftalte kontrakt og fysisk undersøgelse, Danilo blev interviewet af Manchester City officielle hjemmeside, Han sagde. " Være i stand til at slutte sig til Manchester City, Det gør mig meget glad, Der er andre klubber til at udtrykke en interesse i mig, Men jeg har altid ønsket at spille Guardiola. Da jeg hørte, at han havde en interesse i mig, Jeg tror, de vil blive en Manchester City-spiller. Jeg kan ikke vente med at starte op, Jeg håber at se mine nye holdkammerater i de kommende uger. "

Danilo at slutte Fodboldtrøjer Manchester City har to højre back, Tottenham havde allerede underskrevet Walker, Og de introducerede også den portugisiske og brasilianske målmand Edson Silva, Dani Luo Zecheng til fjerde signings. Manchester City underskrevet den officielle meddelelse og Danilo fem år, Kontrakten udløber i sommeren 2022.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: